Przynosimy dobre wieści dla wszystkich fanów Grim Dawn. Już 16 listopada popularny RPG akcji od studia Crate Entertainment otrzyma aktualizację 1.2.0.0. Z informacji twórców przekazanych za pośrednictwem Steama wynika, że patch wprowadzi do gry całe mnóstwo zmian i nowości, które dotkną nie tylko samą rozgrywkę, ale także warstwę wizualną czy funkcję modowania.
Zaktualizowano skalowanie poziomu trudności normalnego i elitarnego – na tym pierwszym więcej obszarów będzie skalowanych do poziomu 100., a na drugim – wszystkie. Przerobiono wartość i częstotliwość wypadania łupów – szansa na to, że wróg zostawi po sobie przedmioty, została zmniejszona o 30-60%. Aby to zrekompensować, znacznie zwiększono jakość łupów i ilość upuszczanego żelaza. Dodano funkcję uniku – umiejętność domyślnie przypisana do klawisza spacji przerywa każdą inną akcję, aby wywołać natychmiastowy odskok postaci w wybranym kierunku, oferując przy tym krótkie okno nietykalności. Usunięto mikstury zdrowia i energii – będą od teraz używane jak umiejętności i nie trzeba już ich przechowywać w ekwipunku. Dodano nowe funkcje ułatwień dostępu – w razie potrzeby gracze mogą m.in. wyłączyć mgłę oraz cykl dnia i nocy (domyślnie ustawione zostanie południe) lub wyświetlić licznik czasu odnowienia umiejętności. Zwiększono rozmiar pliku map tworzonych przez społeczność – moderzy będą mogli zaprojektować mapy o maksymalnej wadze do 4 GB (dotychczas było to 2 GB).
Powyższa lista jest jedynie drobnym ułamkiem zmian, jakie do
Grim Dawn wprowadzi nadchodząca aktualizacja.
Deweloperzy zapewniają, że aktualizacja
„zapoczątkuje nową erę” w grze przed przyszłoroczną premierą dodatku
Fangs of Asterkarn. Biorąc pod uwagę ich zaangażowanie w blisko ośmioletni tytuł, nie dziwi fakt, że produkcja cieszy się tak świetną reputacją wśród graczy.
Źródło:
"grim_reaper" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2023-11-12 18:29:23
|
|